پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250881
اجرا تونل بهشت آباد؛ ظلم به استان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1400/05/23 12:22:13
نمایش : 1221
قدرت الله حمزه نماينده شهرستان فارسان، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت: تونل بهشت آباد ظلم به استان چهارمحال و بختياري است ، که تحت هيچ شرايطي امکان اجراء ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قدرت الله حمزه نماينده مردم شهرستان فارسان، اردل و کيار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: تونل بهشت آباد ظلم به استان است ، که تحت هيچ شرايطي امکان اجراء ندارد و مسائل و مشکلات اجتماعي و امنيتي بوجود مي آورد که حتما بايد منتفي شود . 
 
وي تصريح کرد: در استان چهارمحال و بختياري بعضي از نيروگاه ها و مراکز مربوط به آب منطقه اي ، مديريت آنها خارج از استان مي باشد که اين ظلم است و بايد حل شود.
 
حمزه بااشاره به اينکه در بکارگيري نيروها تخصص بايد مورد توجه قرار گيرد گفت :  پياده کردن عدالت در کل کشور از الزامات است.
 
وي تاکيد کرد: بايد هر استاني که قدرت چانه‌زني بالاتري در سطح ملي دارد امتيازات بيش‌تري به او داده شود و استان‌هاي محرومي هم‌چون چهارمحال و بختياري مورد ظلم واقع شوند.
 
نماينده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان کرد: مشکلات زيست‌محيطي پروژه انتقال آب بهشت‌آباد حل نشده است، بنابراين اجراي پروژه کاملا غيرقانوني است، روساي سران سه قوه بايد در بحث آب عدالت را رعايت کننند تا مردم چهارمحال و بختياري بيش‌تر از اين آسيب نبينند.
 
وي يادآور شد: با حضور مجمع نمايندگان چهارمحال و بختياري و مسئولان استاني چندين جلسه در خصوص موضوع آب برگزار شده است و پيگيري‌ها نيز ادامه دارد، انتقال آب از تونل بهشت‌آباد به صلاح نيست و مسئولان بايد در اين خصوص تجديدنظر کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html